Zul & Ain - Shah Alam
terima kasih, dengan harga yang berpatutan dan tiada caj tambahan, sekaligus memudahkan urusan mengikut citarasa kami.. insya Allah saya akan rekemenkan kepada kawan2 kami yang bakal berkahwin..


* salam buat admin, saya saiful dr selangor ingin mengucapkan terima kasih atas perkhidmatan yang tuan berikan.. walaupun berada di selangor, segala urusan hanya lah dgn sms dan mms, slps pengesahan dibuat dlm masa 5hari saya tlh menerima kad kahwin saya, cepat dan mudah... terima kasih


* pada mulanya saya kurang yakin dgn pembelian melalui it ni, ttp en ahmad tlh meyakinkan saya dan sekaligus bersetuju utk cetak kad kahwin saya dgn beliau, alhamdulillah slps 6 hari, saya terima kad kahwin dlm keadaan y sempurna, kebiasaannya kad kahwin y ditempah melalui it ni akan memakan masa, paling cepat 2minggu, tp dgn berurusan dgn en. ahmad segala nya mudah, penghantaran pun percuma..terima kasih, semoga perniagaan en. ahmad bertambah maju ...


* Azlina (trg) saya amat puas hati dgn kad kahwin y saya terima, design, penambahan gambar dan juga penghantaran percuma, berbanding dgn tempat lain, kesemua nya memerlukan pembayaran..tahniah en. ahmad

0 Comments

Leave a Reply: